Instalacje
Automatyka domowa
Zabezpieczenie mienia
Montaż urządzeń
SERWIS + AWARIE
Warunki ogólne
Na wszystkie zlecenia wykonywane po 1 stycznia 2015 roku obowiązują następujące warunki współpracy:
§ 1
WARUNKI OGÓLNE:
- Dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 z wyłączeniem dni wolnych ustawowo.
- Prace montażowe i serwisowe wykonywane są w dni robocze;
- Przedmiot zlecenia wykonany będzie zgodnie ze sztuką elektryczną oraz obowiązującymi przepisami prawa;
- Wykonawca ma prawo odmówić wykonania zlecenie, gdy warunki wykonania zlecenia nie spełniają podstawowych zasad bezpieczeństwa;
- Wykonawca zastrzega sobie prawo do zakończenia prac przed ustalonymi terminami;
- Wykonawca zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu zakończenia w przypadku: wystąpienia nieprzewidywalnych i niezależnych od Wykonawcy przeszkód w wykonywaniu prac w tym: warunków pogodowych uniemożliwiających prace budowlane (niska temperatura, deszcze), choroba Wykonawcy oraz przestoje związane z ukończeniem prac remontowych innych ekip budowlanych o okres trwania takiej przeszkody, także w przypadku zmian i przeróbek w ustaonym projekcie wykonawczym czas realizacji wydłuża się. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu powyższych przeszkód w formie wiadomości e-mail lub sms.
§ 2
GWARANCJA MONTAŻOWA:
- Na wykonane prace montażowe Wykonawca udziela 24-miesięcznej gwarancji (od daty podpisu Wykonawcy na Karcie Gwarancyjnej);
- Gwarancja montażowa obejmuje:
- poprawne połączenia i podłączenia montażowe i instalacyjne,
- poprawne programowanie i konfigurowanie podłączonych urządzeń,
- Gwarancja montażowa nie obejmuje:
- demontarzu wadliwych urządzeń;
- uszkodzeń powstałych w wyniku naturalnego zużycia lub niewłaściwego użytkowania (np. załączanie urządzeń o innych parametrach, niż przewidziane do pracy normalnej);
- uszkodzeń powstałych w wyniku przepięć elektrycznych oraz wyładowań atmosferycznych,
- materiałów oraz sprzętu elektronicznego, na które obowiązuje gwarancja producenta.
- Utrata gwarancji następuje przy stwierdzeniu ingerencji osób trzecich w zamontowaną instalację (np.: dołączenie nowych urządzeń, obwodów, zmiany w programie),
- W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się na wniosek zamawiającego bezpłatnie usuwać wykryte usterki jeżeli uszkodzenie powstało na skutek wad powstałych z przyczyn tkwiących w nieprawidłowym montażu instalacji i sprzętu elektroinstalacyjnego lub programowaniu urządzeń i nie zostało spowodowane z winy użytkownika. Usterka rozumiana jest jako zaprzestanie działania instalacji, tj. nie można korzystać z elementów instalacji i uzyskanie oczekiwanych efektów nie jest możliwe w inny sposób,
- Serwis gwarancyjny prowadzony będzie przez Wykonawcę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 16 (za wyjątkiem dni wolnych ustawowo). Zgłoszenia kierowane do Wykonawcy poza godzinami pracy serwisu traktowane będą jako zgłoszone następnego dnia roboczego o godzinie 10:00. Zgłoszenia są przyjmowane wyłacznie droga mailową,
- Czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia awarii to maksymalnie 5 dni roboczych od chwili zawiadomienia w dni robocze.
Jeżeli czas naprawy gwarancyjnej przekracza 5 dni roboczych, czas przerwy w eksploatacji wydłuża okres gwarancyjny o okres naprawy.
§ 3
REKLAMACJE i naprawy gwarancyjne:
Czas reklamacji urządzeń podlegających naprawom gwarancyjnym lub urządzeń po upływie tego okresu sumuje się następująco:
- Od następnego dnia roboczego po demontażu urządzenia/urządzeń – 2-3 dni robocze na wysłanie i dotarczie paczki do hurtowni/dystrybutora;